Strzelin: ZP.21.2010 Adaptacja części budynku po byłym TP
S.A. na biblioteką gminną.
Numer ogłoszenia: 226823 - 2010; data
zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie , ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3921971 w. 154, faks 071 3921303.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.21.2010 Adaptacja części budynku po byłym TP S.A. na biblioteką gminną..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakłada się przebudowę pomieszczeń na piętrze budynku i ich dostosowanie do wymogów stawianych bibliotekom publicznym. Przyjęto wydzielenie na piętrze budynku pomieszczeń o funkcji bibliotecznej między innymi: - wypożyczalni dla dorosłych; - czytelni dla dorosłych; - wypożyczalni dla dzieci; - czytelni dla dzieci; Dodatkowo na piętrze wydzielono pomieszczenia pomocnicze tj. sekretariat, pokój dyrekcji, pokój bibliotekarzy oraz pomieszczenia socjalne. Zmiany w elewacji związane są jedynie z wymianą okien, i wykonaniem dodatkowego otworu w stropie związanego z oddymianiem klatki schodowej. Ponadto zakłada się przemalowanie części elewacji frontowej w strefie wejściowej - do wysokości piętra. Zgodnie z ustaleniami z Użytkownikiem Biblioteki korzystać z niej będzie do 50 osób jednocześnie. Projekt obejmuje swoim zakresem przebudowę pomieszczeń w budynku na piętrze budynku i wydzielenie w nich pomieszczeń przeznaczonych dla Gminnej Biblioteki Publicznej. Pomieszczenia przewidziane do remontu zlokalizowane są na piętrze budynku. Zakłada się wykonanie sufitów podwieszonych- kasetonowych, ścianek działowych z płyt g-k na stelażu aluminiowym, skucie i demontaż starych i wykonanie nowych posadzek. Zaprojektowano wydzielenie p.poż klatki schodowej z montażem okna oddymiającego. Istniejąca balustrada prowadząca na piętro zostanie wymieniona na nową stalową zgodnie z przepisami. Oprócz tego zostanie wymieniona instalacja elektryczna, przebudowane instalacje centralnego ogrzewania, wodociągowa, hydrantowa oraz kanalizacyjna. Zostanie wykonana instalacja komputerowa. Zakłada się również naprawę podjazdu dla niepełnosprawnych przemalowanie barierek, przemalowanie barierki na balkonie, wykonanie nowych warstw posadzkowych na balkonie, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 4 000 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówienia (potwierdzone dokumentami, ze roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na wykonaniu: - robót budowlanych polegających na przebudowie lub remoncie pomieszczeń budynków o łącznej wartości brutto 300 000 zł. - minimum jednego zadania polegającego na przebudowie lub remoncie pomieszczeń budynku o łącznej wartości brutto 200 000 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie osobami posiadającymi uprawienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie i kierowania robotami budowlanymi w zakresie branży budowlanej sanitarnej i elektrycznej należące do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności Gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://strzelinumg.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Strzelin, ul. Ząbkowicka 11,
57-100 Strzelin - pok. nr 54.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Strzelin, ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin -Biuro Obsługi Interesanta (pok. 20).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie