Strzelin: ZP.21.2010 Adaptacja części budynku po byłym TP S.A. na biblioteką gminną.
Numer ogłoszenia: 226823 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie , ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3921971 w. 154, faks 071 3921303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.21.2010 Adaptacja części budynku po byłym TP S.A. na biblioteką gminną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakłada się przebudowę pomieszczeń na piętrze budynku i ich dostosowanie do wymogów stawianych bibliotekom publicznym. Przyjęto wydzielenie na piętrze budynku pomieszczeń o funkcji bibliotecznej między innymi: - wypożyczalni dla dorosłych; - czytelni dla dorosłych; - wypożyczalni dla dzieci; - czytelni dla dzieci; Dodatkowo na piętrze wydzielono pomieszczenia pomocnicze tj. sekretariat, pokój dyrekcji, pokój bibliotekarzy oraz pomieszczenia socjalne. Zmiany w elewacji związane są jedynie z wymianą okien, i wykonaniem dodatkowego otworu w stropie związanego z oddymianiem klatki schodowej. Ponadto zakłada się przemalowanie części elewacji frontowej w strefie wejściowej - do wysokości piętra. Zgodnie z ustaleniami z Użytkownikiem Biblioteki korzystać z niej będzie do 50 osób jednocześnie. Projekt obejmuje swoim zakresem przebudowę pomieszczeń w budynku na piętrze budynku i wydzielenie w nich pomieszczeń przeznaczonych dla Gminnej Biblioteki Publicznej. Pomieszczenia przewidziane do remontu zlokalizowane są na piętrze budynku. Zakłada się wykonanie sufitów podwieszonych- kasetonowych, ścianek działowych z płyt g-k na stelażu aluminiowym, skucie i demontaż starych i wykonanie nowych posadzek. Zaprojektowano wydzielenie p.poż klatki schodowej z montażem okna oddymiającego. Istniejąca balustrada prowadząca na piętro zostanie wymieniona na nową stalową zgodnie z przepisami. Oprócz tego zostanie wymieniona instalacja elektryczna, przebudowane instalacje centralnego ogrzewania, wodociągowa, hydrantowa oraz kanalizacyjna. Zostanie wykonana instalacja komputerowa. Zakłada się również naprawę podjazdu dla niepełnosprawnych przemalowanie barierek, przemalowanie barierki na balkonie, wykonanie nowych warstw posadzkowych na balkonie, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 4 000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strzelinumg.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Strzelin, ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin - pok. nr 54.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Strzelin, ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin -Biuro Obsługi Interesanta (pok. 20).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie