Strzelin: ZP.3.2011 Świadczenie usług geodezyjnych na terenie Gminy Strzelin dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Strzelin w latach 2011-2012.
Numer ogłoszenia: 101085 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72707 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie, ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3921971 w. 154, faks 071 3921303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.3.2011 Świadczenie usług geodezyjnych na terenie Gminy Strzelin dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Strzelin w latach 2011-2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług geodezyjnych na terenie Gminy Strzelin dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Strzelin w latach 2011-2012. 2. Zamówienie obejmuje: Standardowe usługi geodezyjne świadczone sukcesywnie przez wykonawcę w okresie od dnia podpisania umowy do 31-12-2012 r. na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Strzelin zgodnie z załączonym do Formularza Ofertowego zestawieniem rzeczowo - finansowym określającym rodzaj usług. Zamawiający każdorazowo zleci pisemnie Wykonawcy zakres prac do wykonania w oparciu o ilości potrzebnych usług i jednostkowe ceny ofertowe. Ostateczna ilość usług wynikała będzie z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zlecenia usług na kwotę mniejszą niż szacunkowa maksymalna kwota zobowiązania umownego w przypadku, gdy umowa ulegnie zakończeniu przed wyczerpaniem pełnej kwoty. Zamawiający będzie również każdorazowo przed zleceniem uzgadniał zakres z Wykonawcą pod kątem możliwości technicznych Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.40.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ