Strzelin: ZP.18.2010 Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Szczawin.
Numer ogłoszenia: 205267 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie , ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3921971 w. 154, faks 071 3921303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.18.2010 Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Szczawin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedsięwzięcie obejmuje : 1.1. W miejscowościach przewidziano budowę grawitacyjno-ciśnieniowy systemu kanalizacji sanitarnej. Dokumentacja techniczna obejmuje projekt kanalizacji sanitarnej w Szczawinie oraz rurociąg tłoczny do Strzelina. W projekcie przewidziano ciśnieniowe włączenie kanalizacji do istniejącego rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej w ulicy Borowskiej w Strzelinie. Odprowadzał on ścieki ze Spółdzielni Mleczarskiej do Strzelina. Projektowana sieć kanalizacyjna w związku z jej usytuowaniem obejmuje 2 zlewnie kolektorów KS. Kanały główne zaprojektowano z rur dwuściennych. strukturalnych o średnicy DN 200, wzdłuż dróg, w poboczach oraz na posesjach prywatnych wzdłuż pasa zabudowy. Kanały boczne zaprojektowano z rur dwuściennych o średnicy DN 150 od granicy działki do kolektora głównego. Kanalizacja od studzienki zlokalizowanej na posesji przy istniejącym szambie lub odpływie z budynku do granicy działki będzie przedmiotem odrębnego opracowania. Do studzienki na posesji włączone będą istniejące lub projektowane przyłącza kanalizacyjne z budynku. Projekt obejmuje też 2 przepompownie ścieków oraz rurociągi tłoczne KT. 1.2. Rozbudowę istniejącego wodociągu w miejscowości Szczawin ma na celu uzbrojenie nowych terenów przewidzianych pod rozbudowę miejscowości. Sieć będzie zlokalizowana wzdłuż ciągów komunikacyjnych. Wykonanie zaprojektowanych odcinków sieci wodociągowej zamknie wodociąg w pętle, przez co wzrośnie niezawodność działania sieci. 1.3. Zamawiający zwraca również uwagę na wykonanie innych robót jakie należy wykonać w ramach przedsięwzięcia objętego zamówieniem jak np. odtworzenie nawierzchni drogi powiatowej w miejscowości Szczawin ( na pełnej szerokości jezdni o nawierzchni bitumicznej). 1.4.Dokumentacja techniczna opracowana przez Pracownię Projektową Pani Anny Prokopowicz z Wrocławia z czerwca 2008 roku obejmuje: Całkowita długość projektowanej sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej wynosi: Długość L = 5758,9 m rurociągów tłocznych L = 728,0 m. Długość kanałów głównych DN 200 wynosi L = 5046,0m, zaś kanałów bocznych DN 150 wynosi L= 712,9 m 2 obiekty pompowni ścieków Sieć wodociągową z rur PE o średnicy 110 PE-HD o łącznej długości 1947,7 m. 1.5.Dokumentacja techniczna opracowana przez Pracownię Projektową Pani Anny Prokopowicz z Wrocławia ze stycznia 2009 roku obejmuje: Zaprojektowano sieć wodociągową z rur PE o średnicy 63 PE-HD o łącznej długości 67,6 m ; 32 PE-HD o długości 2,0m. 1.6. Dokumentacja techniczna opracowana przez Pracownię Projektową Pani Anny Prokopowicz z Wrocławia z czerwca 2010 roku obejmuje: - Długość projektowanego wodociągu wynosi: 116,0 m 110 PE roboty dodatkowe - Całkowita długość nowoprojektowanej projektowanej sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej KS2.1 wynosi L = 217,4 m rurociągów tłocznych L = 217,2 m. roboty zamienne - Wodociąg z rur PE o średnicy 110 PE-HD o długości 298,0 m. roboty zamienne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 130 000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, z którym podpisano umowę oraz określa warunki takiej zmiany: 1) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań; 2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, mogących mieć istotny wpływ na prowadzone roboty budowlane, przez okres dłuższy niż 14 dni; 3) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo Budowlane zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 4) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt. 4 lit. a), b) ustawy PB uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 5) zmiany dokonane podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostaną zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Strzelin, ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin - pok. nr 52.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Strzelin, ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin - pok. nr 20 - Biuro Obsługi Interesanta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludnosci Wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak