Strzelin: ZP.30.2010 Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie.
Numer ogłoszenia: 342593 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie , ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3921971 w. 154, faks 071 3921303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.30.2010 Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na obsłudze prawnej na rzecz organów Gminy w tym Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie w zakresie wykonywanych przez nie zadań. 2.Obsługa prawna będzie świadczona w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych (Dz.U.2010, Nr 10, poz. 65 ze zm.) Prawo o adwokaturze Dz. U. z 2009 r nr 146 poz. 1188. Zakres usług prawnych obejmuje: 1.Udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, obejmujących wykonywane przez organy gminy zadania. 2.Reprezentowanie interesów Zamawiającego w ramach prowadzonych rokowań i negocjacji, a także zastępstwo prawne i procesowe oraz reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami. Świadczenie pomocy prawnej w zakresie reprezentacji, o której mowa wyżej odbywać się będzie na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 3.Uczestniczenie w sesjach Rady Gminy i innych posiedzeniach organów Gminy (sporadycznie - na zaproszenie). 4.Uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach, przetargach, których celem jest nawiązywanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego. 5.Występowanie w imieniu Zamawiającego z pismami upominawczymi wobec jego dłużników. 6.Kontrola prawidłowości formalno-prawnej pism, umów, zleceń oraz innych dokumentów wymagających konsultacji prawnej. 7.Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych oraz ich opiniowanie pod względem formalno-prawnym. 8.Sprawdzanie poprawności formalno-prawnej dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne; 9.Pomoc w przygotowaniu umów w sprawie zamówienia publicznego; 10.Doradztwo w/s poprawności sporządzanej dokumentacji oraz zachowania ustawowych terminów; 11.Doradztwo w kwestiach spornych w tym reprezentacja przed KIO i sądami 12.Podejmowanie czynności niezbędnych dla prawidłowego wdrożenia i prowadzenia spraw sądowych związanych z windykacją należności Zamawiającego. 13.Prowadzenie i nadzór nad sądowym postępowaniem egzekucyjnym. 14.Sporządzanie opinii prawnych na piśmie. 15.Przygotowanie informacji dla komórek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów Gminy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Strzelin, ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin - pok. nr 54..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Strzelin, ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin - pok. nr 20 - Biuro Obsługi Interesanta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie