Strzelin: ZP.30.2010 Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie.
Numer ogłoszenia: 2453 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342593 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie, ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3921971 w. 154, faks 071 3921303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.30.2010 Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na obsłudze prawnej na rzecz organów Gminy w tym Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie w zakresie wykonywanych przez nie zadań. 2.Obsługa prawna będzie świadczona w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych (Dz.U.2010, Nr 10, poz. 65 ze zm.) Prawo o adwokaturze Dz. U. z 2009 r nr 146 poz. 1188. Zakres usług prawnych obejmuje: 1.Udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, obejmujących wykonywane przez organy gminy zadania. 2.Reprezentowanie interesów Zamawiającego w ramach prowadzonych rokowań i negocjacji, a także zastępstwo prawne i procesowe oraz reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami. Świadczenie pomocy prawnej w zakresie reprezentacji, o której mowa wyżej odbywać się będzie na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 3.Uczestniczenie w sesjach Rady Gminy i innych posiedzeniach organów Gminy (sporadycznie - na zaproszenie). 4.Uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach, przetargach, których celem jest nawiązywanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego. 5.Występowanie w imieniu Zamawiającego z pismami upominawczymi wobec jego dłużników. 6.Kontrola prawidłowości formalno-prawnej pism, umów, zleceń oraz innych dokumentów wymagających konsultacji prawnej. 7.Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych oraz ich opiniowanie pod względem formalno-prawnym. 8.Sprawdzanie poprawności formalno-prawnej dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne; 9.Pomoc w przygotowaniu umów w sprawie zamówienia publicznego; 10.Doradztwo w/s poprawności sporządzanej dokumentacji oraz zachowania ustawowych terminów; 11.Doradztwo w kwestiach spornych w tym reprezentacja przed KIO i sądami 12.Podejmowanie czynności niezbędnych dla prawidłowego wdrożenia i prowadzenia spraw sądowych związanych z windykacją należności Zamawiającego. 13.Prowadzenie i nadzór nad sądowym postępowaniem egzekucyjnym. 14.Sporządzanie opinii prawnych na piśmie. 15.Przygotowanie informacji dla komórek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów Gminy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ