Strzelin: ZP.03.2010 Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Strzelinie ul. Skawińska 2 dz. nr 74/2 AM-4- Etap I.
Numer ogłoszenia: 262531 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków i Lokali w Strzelinie , ul. Mickiewicza 8, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 71 7938556, faks 71 7938555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Gminy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.03.2010 Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Strzelinie ul. Skawińska 2 dz. nr 74/2 AM-4- Etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W związku z szerokim zakresem prac Inwestor podjął decyzje o etapowaniu zadania. Poszczególne etapy przedstawiają się następująco: Etap I -objęty postępowaniem przetargowym: Roboty demontażowe i wyburzeniowe - demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach łazienek i sanitariatów - demontaż posadzek z płytek ceramicznych oraz uszkodzonych posadzek w pomieszczeniach łazienek, sanitariatów i kuchni) z wywiezieniem ich na wysypisko - demontaż wylewki betonowej na posadzkach w miejscach odspojeń z wywiezieniem ich na wysypisko - demontaż obudów pionów kanalizacyjnych z płyty g-k - demontaż instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtykowych w pomieszczeniach łazienek, sanitariatów i kuchni - demontaż armatury sanitarnej w pomieszczeniach łazienek, kuchni sanitariatów Roboty budowlane i instalacyjne - wykonanie wylewki wyrównującej na podłodze w pomieszczeniach łazienek, sanitariatów - wykonanie izolacji wodochronnej w pomieszczeniach łazienek, sanitariatów i kuchni - wykonanie nowych warstw posadzkowych pod posadzki w pomieszczeniach łazienek sanitariatów - ułożenie posadzek , oraz okładzin ściennych do wys 2,1m - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ( w pomieszczeniach łazienek oraz drzwi do suszarni). - wyrównanie i uzupełnienie tynku na ścianach - montaż nowych instalacji elektrycznych wraz z oprzyrządowaniem w pomieszczeniach łazienek i sanitariatach - przetarcie i wykonanie gładzi na tynkach wewnętrznych - odgrzybienie wszystkich uszkodzonych ścian w budynku wraz z ich impregnacją i miejscową wymianą tynków wew. z wyłączeniem malowania pomieszczeń mieszkalnych - montaż płytek ceramicznych w pomieszczeniach mokrych - 2krotne malowanie i sufitów po uprzednim zmyciu, wyrównaniu przez szpachlowanie, cekolowanie i zagruntowanie POM. Łazienek, sanitariatów, korytarzy i klatki schodowej. - montaż armatury oświetleniowej. - biały montaż, montaż opraw oświetleniowych, włączników, gniazdek elektrycznych i innych elementów armatury elektrycznej, - wstawienie skrzydeł drzwiowych. - wykonanie nowych ( w miejscu uszkodzonych) odcinków kanalizacji deszczowej -wykonanie nowego odcinka kanalizacji deszczowej z rur Ø200mm PVC od rur spustowych do istniejącej studzienki deszczowej z jednoczesnym udrożnieniem kanalizacji deszczowej na terenie działki -wstawienie zasuwy burzowej na odcinku kanalizacji sanitarnej na rys. nr 1 ekspertyzy - wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach - usunięcie starego, wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z wywinięciem i wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej na murkach ogniowych. wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem przeróbek i pomiarów rezystencji - wymiana obróbek blacharskich na dachu - naprawa tynków na kominach - wykonanie ocieplenia poddasza wentylowanego granulatem z wełny mineralnej metodą wdmuchiwania do przestrzeni poziomych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.32.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 3 000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu umowy w następujących przypadkach: -- utrzymywania się niekorzystnych warunków atmosferycznych trwających nieprzerwanie ponad 2 tygodnie uniemożliwiających prowadzenie prac budowlanych -- wystąpienia prac których nie można było przewidzieć a ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Budynków i Lokali ul. Mickiewicza 8 57-100 Strzelin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Administracja Budynków i Lokali, ul. Mickiewicza 8, 57-100 Strzelin sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie