Strzelin: ZP.03.2010 Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego
w Strzelinie ul. Skawińska 2 dz. nr 74/2 AM-4- Etap I.
Numer ogłoszenia: 262531 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków i Lokali w Strzelinie , ul. Mickiewicza 8, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 71 7938556, faks 71 7938555.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Gminy..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.03.2010 Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Strzelinie ul. Skawińska 2 dz. nr 74/2 AM-4- Etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W związku z szerokim zakresem prac Inwestor podjął decyzje o etapowaniu zadania. Poszczególne etapy przedstawiają się następująco: Etap I -objęty postępowaniem przetargowym: Roboty demontażowe i wyburzeniowe - demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach łazienek i sanitariatów - demontaż posadzek z płytek ceramicznych oraz uszkodzonych posadzek w pomieszczeniach łazienek, sanitariatów i kuchni) z wywiezieniem ich na wysypisko - demontaż wylewki betonowej na posadzkach w miejscach odspojeń z wywiezieniem ich na wysypisko - demontaż obudów pionów kanalizacyjnych z płyty g-k - demontaż instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtykowych w pomieszczeniach łazienek, sanitariatów i kuchni - demontaż armatury sanitarnej w pomieszczeniach łazienek, kuchni sanitariatów Roboty budowlane i instalacyjne - wykonanie wylewki wyrównującej na podłodze w pomieszczeniach łazienek, sanitariatów - wykonanie izolacji wodochronnej w pomieszczeniach łazienek, sanitariatów i kuchni - wykonanie nowych warstw posadzkowych pod posadzki w pomieszczeniach łazienek sanitariatów - ułożenie posadzek , oraz okładzin ściennych do wys 2,1m - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ( w pomieszczeniach łazienek oraz drzwi do suszarni). - wyrównanie i uzupełnienie tynku na ścianach - montaż nowych instalacji elektrycznych wraz z oprzyrządowaniem w pomieszczeniach łazienek i sanitariatach - przetarcie i wykonanie gładzi na tynkach wewnętrznych - odgrzybienie wszystkich uszkodzonych ścian w budynku wraz z ich impregnacją i miejscową wymianą tynków wew. z wyłączeniem malowania pomieszczeń mieszkalnych - montaż płytek ceramicznych w pomieszczeniach mokrych - 2krotne malowanie i sufitów po uprzednim zmyciu, wyrównaniu przez szpachlowanie, cekolowanie i zagruntowanie POM. Łazienek, sanitariatów, korytarzy i klatki schodowej. - montaż armatury oświetleniowej. - biały montaż, montaż opraw oświetleniowych, włączników, gniazdek elektrycznych i innych elementów armatury elektrycznej, - wstawienie skrzydeł drzwiowych. - wykonanie nowych ( w miejscu uszkodzonych) odcinków kanalizacji deszczowej -wykonanie nowego odcinka kanalizacji deszczowej z rur Ø200mm PVC od rur spustowych do istniejącej studzienki deszczowej z jednoczesnym udrożnieniem kanalizacji deszczowej na terenie działki -wstawienie zasuwy burzowej na odcinku kanalizacji sanitarnej na rys. nr 1 ekspertyzy - wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach - usunięcie starego, wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z wywinięciem i wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej na murkach ogniowych. wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem przeróbek i pomiarów rezystencji - wymiana obróbek blacharskich na dachu - naprawa tynków na kominach - wykonanie ocieplenia poddasza wentylowanego granulatem z wełny mineralnej metodą wdmuchiwania do przestrzeni poziomych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.32.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 3 000 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówienia (potwierdzone dokumentami, ze roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na wykonaniu - wykonywanie robót remontowych, ogólnobudowlanych, instalacyjnych na obiekcie o kubaturze nie mniejszej niż 1000m³.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz dołączyć oświadczenie potwierdzające uprawnienia w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie ubezpieczenia od OC w zakresie prowadzonej działalności Gospodarczej w wysokości co najmniej 40 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu umowy w następujących przypadkach: -- utrzymywania się niekorzystnych warunków atmosferycznych trwających nieprzerwanie ponad 2 tygodnie uniemożliwiających prowadzenie prac budowlanych -- wystąpienia prac których nie można było przewidzieć a ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Budynków i Lokali ul. Mickiewicza 8 57-100 Strzelin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Administracja Budynków i Lokali, ul. Mickiewicza 8, 57-100 Strzelin sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie