From: Subject: Date: Thu, 14 Jul 2011 09:31:11 +0200 MIME-Version: 1.0 Content-Type: multipart/related; type="text/html"; boundary="----=_NextPart_000_0000_01CC4208.C4925E00" X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109 This is a multi-part message in MIME format. ------=_NextPart_000_0000_01CC4208.C4925E00 Content-Type: text/html; charset="utf-8" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable Content-Location: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=198950&rok=2011-07-14 =EF=BB=BF

Strzelin: Indywidualizacja procesu nauczania i = wychowania=20 uczni=C3=B3w klas I-III szk=C3=B3=C5=82 podstawowych dla kt=C3=B3rych = organem prowadz=C4=85cym jest Gmina=20 Strzelin, w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, = 2012/2013.
Numer=20 og=C5=82oszenia: 198950 - 2011; data zamieszczenia: = 14.07.2011
OG=C5=81OSZENIE O=20 ZAM=C3=93WIENIU - us=C5=82ugi

Zamieszczanie og=C5=82oszenia: obowi=C4=85zkowe.

Og=C5=82oszenie dotyczy: zam=C3=B3wienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ=C4=84CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zesp=C3=B3=C5=82 O=C5=9Bwiaty Gminnej , = ul. Z=C4=85bkowicka 11,=20 57-100 Strzelin, woj. dolno=C5=9Bl=C4=85skie, tel. 071 3927200, faks 071 = 3927207.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ=C4=84CEGO: Administracja = samorz=C4=85dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM=C3=93WIENIA

II.1) OKRE=C5=9ALENIE PRZEDMIOTU ZAM=C3=93WIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zam=C3=B3wieniu przez zamawiaj=C4=85cego: = Indywidualizacja=20 procesu nauczania i wychowania uczni=C3=B3w klas I-III szk=C3=B3=C5=82 = podstawowych dla kt=C3=B3rych=20 organem prowadz=C4=85cym jest Gmina Strzelin, w roku szkolnym 2010/2011, = 2011/2012,=20 2012/2013..

II.1.2) Rodzaj zam=C3=B3wienia: us=C5=82ugi.

II.1.3) Okre=C5=9Blenie przedmiotu oraz wielko=C5=9Bci lub zakresu = zam=C3=B3wienia:=20 1.Przedmiotem zam=C3=B3wienia s=C4=85 us=C5=82ugi edukacyjne = obejmuj=C4=85ce przeprowadzenie zaj=C4=99=C4=87 w=20 ramach projektu S=C5=82absi dzi=C5=9B - mocniejsi jutro. Projekt = realizowany b=C4=99dzie w=20 ramach Programu Operacyjnego Kapita=C5=82 Ludzi, Priorytet IX = Rozw=C3=B3j wykszta=C5=82cenia i=20 kompetencji w regionach, Poddzia=C5=82anie 9.1.2 Wyr=C3=B3wnywanie szans = edukacyjnych=20 uczni=C3=B3w z grup o utrudnionym dost=C4=99pie do edukacji oraz = zmniejszanie r=C3=B3=C5=BCnic w=20 jako=C5=9Bci us=C5=82ug edukacyjnych. Zak=C5=82ada si=C4=99, =C5=BCe w = realizacji zaj=C4=99=C4=87 wykorzystywane=20 b=C4=99d=C4=85 aktywizuj=C4=85ce metody nauczania, motywuj=C4=85ce = dzieci do czynnego udzia=C5=82u w=20 zaj=C4=99ciach, zwi=C4=99kszysi=C4=99 dost=C4=99pno=C5=9B=C4=87 i = podniesie jako=C5=9B=C4=87 wsparcia i pomocy=20 psychologiczno - pedagogicznej uczniom, w szczeg=C3=B3lno=C5=9Bci tymi = ze specjalnymi=20 potrzebami edukacyjnymi, poprawi si=C4=99 jako=C5=9B=C4=87 pomocy = udzielanej przez szko=C5=82=C4=99=20 rodzicom, kt=C3=B3rym zostan=C4=85 przedstawione indywidualne potrzeby = rozwojowe ich=20 dziecka, jego mo=C5=BCliwo=C5=9Bci oraz zalecenia do dalszej edukacji. = Zamawiaj=C4=85cy wymaga=20 aby prowadzenie zaj=C4=99=C4=87 w ramach projektu, odbywa=C5=82o = si=C4=99 w dniach od poniedzia=C5=82ku=20 do pi=C4=85tku, nie d=C5=82u=C5=BCej ni=C5=BC 2 godziny dziennie dla = jednego dziecka, na terenie=20 danej szko=C5=82y, kt=C3=B3rej dotyczy zadanie. Do obowi=C4=85zk=C3=B3w = Wykonawcy nale=C5=BCe=C4=87 b=C4=99dzie w=20 szczeg=C3=B3lno=C5=9Bci : 1) opracowanie w terminie 7 dni od daty = zawarcia umowy o=20 udzielenie zam=C3=B3wienia publicznego planu pracy zaj=C4=99=C4=87 = pozalekcyjnych (obejmuj=C4=85cego=20 harmonogram oraz zakres zadania) i przedstawienie do akceptacji = dyrektorowi=20 szko=C5=82y; 2) prowadzenie zaj=C4=99=C4=87 pozalekcyjnych zgodnie = zatwierdzonym planem pracy w=20 terminie do 31.01.2013r. 3) dokumentowanie zaj=C4=99=C4=87 = pozalekcyjnych w dzienniku=20 zaj=C4=99=C4=87, 4) promocja i ewaluacja projektu - informowanie o = wsp=C3=B3=C5=82finansowaniu=20 projektu ze =C5=9Brodk=C3=B3w Europejskiego Funduszu Spo=C5=82ecznego; = 5) przeprowadzenie=20 ewaluacji zaj=C4=99=C4=87; 6) ponoszenie odpowiedzialno=C5=9Bci = materialnej za powierzone=20 mienie; 7) przestrzeganie regulaminu obowi=C4=85zuj=C4=85cego w = pracowni, w kt=C3=B3rej=20 prowadzi zaj=C4=99cia; 8) decydowanie o doborze form, metod i = =C5=9Brodk=C3=B3w dydaktycznych=20 do prowadzenia zaj=C4=99=C4=87; 2.Szczeg=C3=B3=C5=82owy opis przedmiotu = zam=C3=B3wienia. Zamawiaj=C4=85cy=20 dokona=C5=82 podzia=C5=82u zam=C3=B3wienia na zadania, a w ramach = poszczeg=C3=B3lnych zada=C5=84 na=20 cz=C4=99=C5=9Bci. Za ofert=C4=99 cz=C4=99=C5=9Bciow=C4=85 rozumie = si=C4=99 jedn=C4=85 z 28 cz=C4=99=C5=9Bci obejmuj=C4=85cych jeden=20 rodzaj zaj=C4=99=C4=87 w jednej ze szk=C3=B3=C5=82. Mo=C5=BCliwe jest = z=C5=82o=C5=BCenie oferty na kilka cz=C4=99=C5=9Bci.=20 Jednostka 1h w SIWZ u=C5=BCywana w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej - 45 = minut.=20 Zam=C3=B3wienie b=C4=99dzie realizowane w nast=C4=99puj=C4=85cych = szko=C5=82ach i specjalno=C5=9Bciach: 1)=20 Zadanie nr I - Publiczna Szko=C5=82a Podstawowa Nr 4 w Strzelinie. = Cz=C4=99=C5=9Bci - 8. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87=20 1. 1. Zaj=C4=99cia dla dzieci ze specyficznymi trudno=C5=9Bciami w = czytaniu i pisaniu, w=20 tym tak=C5=BCe zagro=C5=BConych ryzykiem dysleksji, dla 18 dzieci, po 30 = godzin w roku=20 szkolnym 2011/12 i 2012/13 - razem: 90 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 2. = 2. Gimnastyka korekcyjna=20 dla dzieci z wadami postawy dla 20 dzieci, po 90 godzin w roku szkolnym = 2011/12=20 i 2012/13, razem 180 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 3. 3. Zaj=C4=99cia = logopedyczne dla dzieci z=20 zaburzeniami rozwoju mowy dla 10 dzieci, po 30 godzin w roku szkolnym = 2011/12 i=20 2012/13, razem: 90 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 4. 4. Zaj=C4=99cia = rozwijaj=C4=85ce zainteresowania=20 uczni=C3=B3w szczeg=C3=B3lnie uzdolnionych matematycznie dla 6 dzieci, = po 30 godzin w roku=20 szkolnym 2011/12 i 2011/13, razem: 90 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 5. 5. = Zaj=C4=99cia rozwijaj=C4=85ce=20 zainteresowania uczni=C3=B3w z uzdolnieniami multimedialno - = komputerowymi dla 14=20 dzieci, po 30 godzin w roku szkolnym 2011/12 i 2012/13, razem : 90 = godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87=20 6. 6. Zaj=C4=99cia rozwijaj=C4=85ce zainteresowania uczni=C3=B3w = szczeg=C3=B3lnie uzdolnionych ze=20 szczeg=C3=B3lnym uwzgl=C4=99dnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych = dla 10 uczni=C3=B3w po=20 30 godzin w roku szkolnym 2011/12 i 2012/13, razem: 90 godzin. = Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 7.=20 7.Zaj=C4=99cia dla dzieci z trudno=C5=9Bciami w zdobywaniu = umiej=C4=99tno=C5=9Bci matematycznych - 4=20 uczni=C3=B3w po 30 godzin w roku szkolnym 2011/12 i 20012/13, razem: 90 = godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87=20 8. 8. Zaj=C4=99cia rozwijaj=C4=85ce zainteresowania uczni=C3=B3w = szczeg=C3=B3lnie uzdolnionych -=20 j=C4=99zyk niemiecki dla 6 uczni=C3=B3w po 30 godzin w roku szkolnym = 2011/12 i 20012/13,=20 razem: 90 godzin. 2) Zadanie nr II - Publiczna Szko=C5=82a Podstawowa Nr = 5 w=20 Strzelinie. Cz=C4=99=C5=9Bci 7. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 1. 1. Zaj=C4=99cia = dla dzieci ze specyficznymi=20 trudno=C5=9Bciami w czytaniu i pisaniu, w tym zagro=C5=BConych ryzykiem = dysleksji: - dla=20 25 dz. w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/13, razem: 216 x 3 =3D 648 = godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87=20 2. 2. Zaj=C4=99cia dla dzieci z trudno=C5=9Bciami w zdobywaniu = umiej=C4=99tno=C5=9Bci=20 matematycznych: - dla 20 dzieci, w roku szkolnym 2011/201 i 2012/13, = razem 2 x=20 108 =3D 216 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 3. 3.Gimnastyka korekcyjna dla = dzieci z wadami postawy=20 dla 30 dzieci w roku szkolnym 2011/12 i 2012/13, razem : 108 godzin . = Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 4.=20 4.Zaj=C4=99cia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla = 18 dzieci w=20 roku szkolnym 2011/12 i 2012/2013, razem ; 108 godzin. = Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 5. 5. Zaj=C4=99cia=20 rozwijaj=C4=85ce zainteresowania uczni=C3=B3w szczeg=C3=B3lnie = uzdolnionych ze szczeg=C3=B3lnym=20 uwzgl=C4=99dnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych dla 11 = uczni=C3=B3w w roku szkolnym=20 2011/12 i 2012/13, razem: 60 godzin w tym 16 godzin wyjazdy do = multicentrum.=20 Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 6. 6.Zaj=C4=99cia socjoterapeutyczne i = psychoaktywne dla dzieci z zaburzeniami=20 komunikacji spo=C5=82ecznej dla 10 uczni=C3=B3w w roku szkolnym 2011/12 = i 20012/13, razem:=20 60 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 7. 7.Specjalistyczne zaj=C4=99cia = terapeutyczne dla dzieci=20 niepe=C5=82nosprawnych - rewalidacja dla 4 uczni=C3=B3w w roku szkolnym = 2011/12 i=20 20012/13, razem: 108 godzin. 3) Zadanie nr III - Szko=C5=82a Podstawowa = w Bia=C5=82ym=20 Ko=C5=9Bciele. Cz=C4=99=C5=9Bci 4. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 1. 1. = Zaj=C4=99cia dla dzieci ze specyficznymi trudno=C5=9Bciami=20 w czytaniu i pisaniu, w tym zagro=C5=BConych ryzykiem dysleksji dla 4 = dzieci w roku=20 szkolnym 2011/2012 i 2012/2013, po 30 godzin, razem: 60 godzin. = Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 2. 2.=20 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla 18 dzieci w roku = szkolnym=20 2011/2012 i 2012/2013, razem 86 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 3. 3. = Zaj=C4=99cia rozwijaj=C4=85ce=20 zainteresowania uczni=C3=B3w szczeg=C3=B3lnie uzdolnionych muzycznie dla = 7 dzieci, w roku=20 szkolnym. 2011/2012 i 2012/13, po 30 godzin, razem 60 godzin. = Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 4. 4.=20 Zaj=C4=99cia rozwijaj=C4=85ce zainteresowania uczni=C3=B3w = szczeg=C3=B3lnie uzdolnionych ze=20 szczeg=C3=B3lnym uwzgl=C4=99dnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych = dla 9 dzieci w=20 roku szk. 2011/2012 i 2012/2013,po 30 godzin, razem: 60 godzin. 4) = Zadanie nr IV=20 - Zesp=C3=B3=C5=82 Szk=C3=B3=C5=82 w Kuropatniku. Cz=C4=99=C5=9Bci 6. = Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 1. 1.Zaj=C4=99cia dla dzieci ze=20 specyficznymi trudno=C5=9Bciami w czytaniu i pisaniu, w tym = zagro=C5=BConych ryzykiem=20 dysleksji dla 12 dzieci w roku szkolnym 2011/12 i 2012/13, razem: 90 = godzin.=20 Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 2. 2. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami = postawy dla 20 dzieci w=20 roku szkolnym 2011/12 i 2012/13, razem: 160 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 = 3. 3. Zaj=C4=99cia=20 logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla 10 dzieci w roku = szkolnym 2011/12 i 2012/13., razem: 70 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 4. = 4. Zaj=C4=99cia dla dzieci z=20 trudno=C5=9Bciami w zdobywaniu umiej=C4=99tno=C5=9Bci matematycznych dla = 14 dzieci w roku=20 szkolnym 2011/12 i 2012/13., razem: 70 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 5. = 5. Zaj=C4=99cia rozwijaj=C4=85ce=20 zainteresowania uczni=C3=B3w szczeg=C3=B3lnie uzdolnionych ze = szczeg=C3=B3lnym uwzgl=C4=99dnieniem=20 nauk matematyczno - przyrodniczych dla 7 uczni=C3=B3w w roku szkolnym = 2011/12 i=20 2012/13, razem: 60 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 6 6. Zaj=C4=99cia = rozwijaj=C4=85ce zainteresowania=20 uczni=C3=B3w szczeg=C3=B3lnie uzdolnionych muzycznie dla 15 dzieci w = roku szkolnym 2011/12=20 i 2012/13., razem 90 godzin. 5) Zadanie Nr V - Publiczna Szko=C5=82a = Podstawowa w=20 Nieszkowicach. Cz=C4=99=C5=9Bci 3. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 1. 1.Gimnastyka = korekcyjna dla dzieci z wadami=20 postawy dla 18 dzieci w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 , razem: 240 = godzin.=20 Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 2. 2. Zaj=C4=99cia dla dzieci ze specyficznymi = trudno=C5=9Bciami w czytaniu i=20 pisaniu, w tym zagro=C5=BConych ryzykiem dysleksji dla 9 dzieci w roku = szkolnym=20 2011/12 i 2012/13., razem: 90 godzin. Cz=C4=99=C5=9B=C4=87 3. 3. = Zaj=C4=99cia socjoterapeutyczne i=20 psychoaktywne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji spo=C5=82ecznej = -muzykoterapia=20 dla15 dzieci w roku szkolnym 2011/12 i 2012/13., razem: 270 godzin. 3. = Wsp=C3=B3lny=20 S=C5=82ownik Zam=C3=B3wie=C5=84 (CPV): 80.10.00.00 - Us=C5=82ugi = szkolnictwa podstawowego 4. Czas=20 trwania zam=C3=B3wienia - Rok szkolny 2011/2012, 2012/2013 = Rozpocz=C4=99cie: od dnia=20 zawarcia umowy o udzielenie zam=C3=B3wienia publicznego. = Zako=C5=84czenie: 31 stycznia=20 2013 roku..

II.1.4) Czy przewiduje si=C4=99 udzielenie zam=C3=B3wie=C5=84 = uzupe=C5=82niaj=C4=85cych:=20 nie.

II.1.5) Wsp=C3=B3lny S=C5=82ownik Zam=C3=B3wie=C5=84 (CPV): = 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza si=C4=99 z=C5=82o=C5=BCenie oferty = cz=C4=99=C5=9Bciowej: tak, liczba=20 cz=C4=99=C5=9Bci: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza si=C4=99 z=C5=82o=C5=BCenie oferty = wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAM=C3=93WIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: = Zako=C5=84czenie:=20 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, = EKONOMICZNYM,=20 FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga si=C4=99 wniesieni = wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA=C5=81U W POST=C4=98POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU = DOKONYWANIA OCENY=20 SPE=C5=81NIANIA TYCH WARUNK=C3=93W

III.4) INFORMACJA O O=C5=9AWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE = MAJ=C4=84 DOSTARCZY=C4=86=20 WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE=C5=81NIANIA WARUNK=C3=93W = UDZIA=C5=81U W POST=C4=98POWANIU ORAZ=20 NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ=C4=84CYCH, = =C5=BBE OFEROWANE=20 DOSTAWY , US=C5=81UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ=C4=84 = OKRE=C5=9ALONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, =C5=BCe oferowane dostawy, = us=C5=82ugi lub roboty=20 budowlane odpowiadaj=C4=85 okre=C5=9Blonym wymaganiom nale=C5=BCy = przed=C5=82o=C5=BCy=C4=87:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt = III.5)

Wykaz innych dokument=C3=B3w je=C5=BCeli dotycz=C4=85 wykonawcy = uj=C4=99tych w SIWZ

III.7) Czy ogranicza si=C4=99 mo=C5=BCliwo=C5=9B=C4=87 ubiegania = si=C4=99 o zam=C3=B3wienie publiczne=20 tylko dla wykonawc=C3=B3w, u kt=C3=B3rych ponad 50 % pracownik=C3=B3w = stanowi=C4=85 osoby=20 niepe=C5=82nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAM=C3=93WIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zam=C3=B3wienia: przetarg = nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni=C5=BCsza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona b=C4=99dzie aukcja elektroniczna: = nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje si=C4=99 istotne zmiany postanowie=C5=84 zawartej = umowy w stosunku do=20 tre=C5=9Bci oferty, na podstawie kt=C3=B3rej dokonano wyboru wykonawcy: = nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na kt=C3=B3rej jest = dost=C4=99pna=20 specyfikacja istotnych warunk=C3=B3w zam=C3=B3wienia:=20 www.strzelin.pl
Specyfikacj=C4=99 istotnych warunk=C3=B3w = zam=C3=B3wienia mo=C5=BCna uzyska=C4=87=20 pod adresem: Zesp=C3=B3=C5=82 O=C5=9Bwiaty Gminnej w Strzeliie ul. = Z=C4=85bkowicka 11a 57-100=20 Strzelin.

IV.4.4) Termin sk=C5=82adania wniosk=C3=B3w o dopuszczenie do = udzia=C5=82u w post=C4=99powaniu=20 lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Zesp=C3=B3=C5=82 = O=C5=9Bwiaty Gminnej w=20 Strzeliie ul. Z=C4=85bkowicka 11a 57-100 Strzelin.

IV.4.5) Termin zwi=C4=85zania ofert=C4=85: okres w dniach: 30 = (od ostatecznego=20 terminu sk=C5=82adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz=C4=85ce finansowania=20 projektu/programu ze =C5=9Brodk=C3=B3w Unii Europejskiej: nie = dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje si=C4=99 uniewa=C5=BCnienie = post=C4=99powania o udzielenie=20 zam=C3=B3wienia, w przypadku nieprzyznania =C5=9Brodk=C3=B3w = pochodz=C4=85cych z bud=C5=BCetu Unii=20 Europejskiej oraz niepodlegaj=C4=85cych zwrotowi =C5=9Brodk=C3=B3w z = pomocy udzielonej przez=20 pa=C5=84stwa cz=C5=82onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym = Handlu (EFTA), kt=C3=B3re=20 mia=C5=82y by=C4=87 przeznaczone na sfinansowanie ca=C5=82o=C5=9Bci lub = cz=C4=99=C5=9Bci zam=C3=B3wienia:=20 tak




------=_NextPart_000_0000_01CC4208.C4925E00 Content-Type: text/css; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable Content-Location: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/css/zeto.css .kh_main { LINE-HEIGHT: 15pt; FONT-FAMILY: 'Arial CE', arial, verdana; FONT-SIZE: = 10pt } P { MARGIN: 0px } .kh_header { TEXT-ALIGN: center; LINE-HEIGHT: 21pt; FONT-SIZE: 14pt } .kh_title { MARGIN: 25px 0px 15px; FONT-SIZE: 12pt; FONT-WEIGHT: bold; = TEXT-DECORATION: underline } .kh_indent_1 { PADDING-BOTTOM: 0px; LIST-STYLE-TYPE: none; MARGIN: 0px 0px 0px 30px; = PADDING-LEFT: 0px; PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-TOP: 0px } .kh_indent_2 { PADDING-BOTTOM: 0px; LIST-STYLE-TYPE: none; MARGIN: 0px 0px 0px 60px; = PADDING-LEFT: 0px; PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-TOP: 0px } ------=_NextPart_000_0000_01CC4208.C4925E00 Content-Type: text/css; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable Content-Location: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/css/style.css BODY { TEXT-ALIGN: center; BACKGROUND-COLOR: #fbfbe1 } .odstep_maly { PADDING-BOTTOM: 7px; PADDING-LEFT: 0px; PADDING-RIGHT: 0px; = PADDING-TOP: 7px } .czesci_nazwa { PADDING-BOTTOM: 0px; MARGIN: 0px; PADDING-LEFT: 0px; WIDTH: 120px; = PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-TOP: 0px } .text { FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; COLOR: = #000000; FONT-SIZE: 13px } .text_big { FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; COLOR: = #000000; FONT-SIZE: 15px } .text2 { FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; COLOR: = #000000; FONT-SIZE: 11px } .kolor_red { COLOR: #ff0000 } .sekcja { FONT-SIZE: 18px } .bold { FONT-WEIGHT: bold } .italic { FONT-STYLE: italic } .under { TEXT-DECORATION: underline } .border { BORDER-BOTTOM: #000000 1px solid; BORDER-LEFT: #000000 1px solid; = BORDER-TOP: #000000 1px solid; BORDER-RIGHT: #000000 1px solid } INPUT { BORDER-BOTTOM: black 1px solid; BORDER-LEFT: black 1px solid; = FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; FONT-SIZE: = 13px; BORDER-TOP: black 1px solid; BORDER-RIGHT: black 1px solid } BUTTON { BORDER-BOTTOM: black 1px solid; BORDER-LEFT: black 1px solid; = FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; FONT-SIZE: = 13px; BORDER-TOP: black 1px solid; BORDER-RIGHT: black 1px solid } SELECT { BORDER-BOTTOM: black 1px solid; BORDER-LEFT: black 1px solid; = FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; FONT-SIZE: = 13px; BORDER-TOP: black 1px solid; BORDER-RIGHT: black 1px solid } TEXTAREA { BORDER-BOTTOM: black 1px solid; BORDER-LEFT: black 1px solid; = FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; FONT-SIZE: = 13px; BORDER-TOP: black 1px solid; BORDER-RIGHT: black 1px solid } .radio { BORDER-BOTTOM: 0px; BORDER-LEFT: 0px; BORDER-TOP: 0px; BORDER-RIGHT: = 0px } .checkbox { BORDER-BOTTOM: 0px; BORDER-LEFT: 0px; BORDER-TOP: 0px; BORDER-RIGHT: = 0px } .frame { BORDER-BOTTOM: black 1px solid; BORDER-LEFT: black 1px solid; = BORDER-TOP: black 1px solid; BORDER-RIGHT: black 1px solid } .bzp_td { HEIGHT: 28px } .bzp_poz { WIDTH: 60px } .bzp_rok { WIDTH: 30px } .bzp_pole_rok { WIDTH: 43px } A.link { COLOR: #ff0000; FONT-WEIGHT: bold; TEXT-DECORATION: none } A.link:hover { COLOR: #7e2000; FONT-WEIGHT: bold; TEXT-DECORATION: underline } .odd { BACKGROUND-COLOR: #d8d8d8 } .even { BACKGROUND-COLOR: #ffffff } .indexmaintable { BORDER-BOTTOM: black 2px solid; BORDER-LEFT: black 1px solid; = PADDING-BOTTOM: 15px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; PADDING-LEFT: 15px; = WIDTH: 90%; PADDING-RIGHT: 15px; MARGIN-LEFT: auto; BORDER-TOP: black = 1px solid; MARGIN-RIGHT: auto; BORDER-RIGHT: black 2px solid; = PADDING-TOP: 15px } .maintable { BORDER-BOTTOM: black 2px solid; BORDER-LEFT: black 1px solid; = PADDING-BOTTOM: 15px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; PADDING-LEFT: 15px; = WIDTH: 80%; PADDING-RIGHT: 15px; MARGIN-LEFT: auto; BORDER-TOP: black = 1px solid; MARGIN-RIGHT: auto; BORDER-RIGHT: black 2px solid; = PADDING-TOP: 15px } .maintable_sr { BORDER-BOTTOM: black 2px solid; BORDER-LEFT: black 1px solid; = PADDING-BOTTOM: 15px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; PADDING-LEFT: 15px; = PADDING-RIGHT: 15px; MARGIN-LEFT: auto; BORDER-TOP: black 1px solid; = MARGIN-RIGHT: auto; BORDER-RIGHT: black 2px solid; PADDING-TOP: 15px } .logintable { PADDING-BOTTOM: 15px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; PADDING-LEFT: 15px; = WIDTH: 450px; PADDING-RIGHT: 15px; MARGIN-LEFT: auto; MARGIN-RIGHT: = auto; PADDING-TOP: 15px } .teksttable { TEXT-ALIGN: left; PADDING-BOTTOM: 15px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; = PADDING-LEFT: 15px; PADDING-RIGHT: 15px; MARGIN-LEFT: auto; = MARGIN-RIGHT: auto; PADDING-TOP: 15px } .browsertable { PADDING-BOTTOM: 15px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; PADDING-LEFT: 15px; = WIDTH: 100%; PADDING-RIGHT: 15px; MARGIN-LEFT: auto; MARGIN-RIGHT: auto; = PADDING-TOP: 15px } .nowetable { PADDING-BOTTOM: 15px; BACKGROUND-COLOR: #ffffff; PADDING-LEFT: 15px; = WIDTH: 100%; PADDING-RIGHT: 15px; MARGIN-LEFT: auto; MARGIN-RIGHT: auto; = PADDING-TOP: 15px } .usertable { PADDING-BOTTOM: 15px; BACKGROUND-COLOR: #f0f0f0; MARGIN-TOP: 10px; = PADDING-LEFT: 15px; WIDTH: 100%; PADDING-RIGHT: 15px; MARGIN-LEFT: auto; = MARGIN-RIGHT: auto; PADDING-TOP: 15px } .indextable { WIDTH: 100% } .przerwanesesje { BORDER-BOTTOM: black 1px solid; BORDER-LEFT: black 1px solid; = MARGIN-TOP: 30px; WIDTH: 90%; MARGIN-LEFT: auto; BORDER-TOP: black 1px = solid; MARGIN-RIGHT: auto; BORDER-RIGHT: black 1px solid } .przerwanesesje THEAD TR { BACKGROUND-COLOR: #d6d6d6 } .menutable { BORDER-BOTTOM: black 1px dotted; BORDER-LEFT: black 1px dotted; = PADDING-BOTTOM: 10px; PADDING-LEFT: 10px; WIDTH: 200px; PADDING-RIGHT: = 10px; BORDER-TOP: black 1px dotted; BORDER-RIGHT: black 1px dotted; = PADDING-TOP: 10px } .menuitem { FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; COLOR: = #000000; FONT-SIZE: 13px } .menuitem UL { PADDING-BOTTOM: 0px; LIST-STYLE-TYPE: none; MARGIN: 0px 0px 0px 10px; = PADDING-LEFT: 0px; PADDING-RIGHT: 0px; FONT-WEIGHT: bold; PADDING-TOP: = 0px } .menuitem UL LI { MARGIN-BOTTOM: 5px; FONT-WEIGHT: normal } .menuitem UL LI A { COLOR: #ff0000; FONT-WEIGHT: bold; TEXT-DECORATION: none } .menuitem UL LI A:hover { COLOR: #7e2000; FONT-WEIGHT: bold; TEXT-DECORATION: underline } .tekstmain { LIST-STYLE-TYPE: none } .tekstmain LI { PADDING-BOTTOM: 5px; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 5px; = PADDING-TOP: 5px } .tekstmain LI A { COLOR: #ff0000; FONT-WEIGHT: bold; TEXT-DECORATION: none } .tekstmain LI A:hover { COLOR: #7e2000; FONT-WEIGHT: bold; TEXT-DECORATION: underline } .righttable { BORDER-BOTTOM: black 1px dotted; TEXT-ALIGN: left; BORDER-LEFT: black = 1px dotted; PADDING-BOTTOM: 10px; PADDING-LEFT: 10px; WIDTH: 100%; = PADDING-RIGHT: 10px; BORDER-TOP: black 1px dotted; BORDER-RIGHT: black = 1px dotted; PADDING-TOP: 10px } .ogltable { TEXT-ALIGN: left } .tdradio { WIDTH: 30px } .td_cena_oferty { WIDTH: 150px } TD IMG { CURSOR: pointer } .left { TEXT-ALIGN: left } .right { TEXT-ALIGN: right } .center { TEXT-ALIGN: center } .top { VERTICAL-ALIGN: top } .middle { VERTICAL-ALIGN: middle } .inny_rodzaj_zam { MARGIN-LEFT: 33px } .inst_zamawiajaca_miejscowosc { WIDTH: 440px } .inst_zamawiajaca_kod_pocztowy { WIDTH: 100% } .kh_main { LINE-HEIGHT: 20pt; FONT-FAMILY: 'Arial CE', arial, verdana; FONT-SIZE: = 10pt } P { MARGIN: 0px 0px 0px 15px } .kh_header { TEXT-ALIGN: center; LINE-HEIGHT: 21pt; FONT-SIZE: 14pt } .kh_title { MARGIN: 25px 0px 15px; FONT-SIZE: 12pt; FONT-WEIGHT: bold; = TEXT-DECORATION: underline } .kh_indent_1 { PADDING-BOTTOM: 0px; LIST-STYLE-TYPE: none; MARGIN: 0px 0px 0px 30px; = PADDING-LEFT: 0px; PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-TOP: 0px } .kh_indent_2 { PADDING-BOTTOM: 0px; LIST-STYLE-TYPE: none; MARGIN: 0px 0px 0px 60px; = PADDING-LEFT: 0px; PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-TOP: 0px } .format_czesci_nr { PADDING-BOTTOM: 0px; MARGIN-TOP: 9px; PADDING-LEFT: 0px; WIDTH: 35%; = PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-BOTTOM: 9px; FLOAT: left; PADDING-TOP: 0px } @media Print =20 { * { BACKGROUND-IMAGE: none !important; BACKGROUND-COLOR: white !important } BODY { WIDTH: auto } INPUT { DISPLAY: none } .maintable { BORDER-BOTTOM: 0px; BORDER-LEFT: 0px; PADDING-BOTTOM: 0px; = PADDING-LEFT: 0px; WIDTH: auto; PADDING-RIGHT: 0px; BORDER-TOP: 0px; = BORDER-RIGHT: 0px; PADDING-TOP: 0px } SPAN.text { FONT-SIZE: 11px } SPAN.text_big { FONT-SIZE: 13px } } .kat_cpv { LIST-STYLE-TYPE: none; MARGIN: 0px 0px 0px 10px } .kat_cpv2 { LIST-STYLE-TYPE: none; MARGIN: 0px 0px 0px 20px } .kat_cpv_table { WIDTH: 80% } TD#opis { VERTICAL-ALIGN: middle } TD#centerfield { TEXT-ALIGN: center; VERTICAL-ALIGN: middle } #centercellsleft { BORDER-BOTTOM: black 0px solid; TEXT-ALIGN: center; BORDER-LEFT: black = 1px solid; VERTICAL-ALIGN: middle; BORDER-TOP: black 1px solid; = BORDER-RIGHT: black 0px solid } #centercellsright { BORDER-BOTTOM: black 0px solid; TEXT-ALIGN: center; BORDER-LEFT: black = 1px solid; VERTICAL-ALIGN: middle; BORDER-TOP: black 1px solid; = BORDER-RIGHT: black 1px solid } #centercellsbottomleft { BORDER-BOTTOM: black 1px solid; TEXT-ALIGN: center; BORDER-LEFT: black = 1px solid; VERTICAL-ALIGN: middle; BORDER-TOP: black 1px solid; = BORDER-RIGHT: black 0px solid } #centercellsbottomright { BORDER-BOTTOM: black 1px solid; TEXT-ALIGN: center; BORDER-LEFT: black = 1px solid; VERTICAL-ALIGN: middle; BORDER-TOP: black 1px solid; = BORDER-RIGHT: black 1px solid } #info_przeslij { BORDER-BOTTOM: #ffa500 3px solid; POSITION: relative; BORDER-LEFT: = #ffa500 3px solid; PADDING-BOTTOM: 5px; PADDING-LEFT: 5px; = PADDING-RIGHT: 5px; DISPLAY: none; BORDER-TOP: #ffa500 3px solid; = BORDER-RIGHT: #ffa500 3px solid; PADDING-TOP: 5px } #info_przerwanie { BORDER-BOTTOM: #ffa500 3px solid; POSITION: relative; BORDER-LEFT: = #ffa500 3px solid; PADDING-BOTTOM: 5px; PADDING-LEFT: 5px; = PADDING-RIGHT: 5px; DISPLAY: none; BORDER-TOP: #ffa500 3px solid; = BORDER-RIGHT: #ffa500 3px solid; PADDING-TOP: 5px } #info_korekta { BORDER-BOTTOM: #ffa500 3px solid; POSITION: relative; BORDER-LEFT: = #ffa500 3px solid; PADDING-BOTTOM: 5px; PADDING-LEFT: 5px; = PADDING-RIGHT: 5px; DISPLAY: none; BORDER-TOP: #ffa500 3px solid; = BORDER-RIGHT: #ffa500 3px solid; PADDING-TOP: 5px } A.przypis:hover { BACKGROUND-COLOR: #ffff00 } A.przypis { PADDING-BOTTOM: 0.5em; LINE-HEIGHT: 1.2em; PADDING-LEFT: 0.5em; = PADDING-RIGHT: 0.3em; COLOR: #0000ff; FONT-SIZE: 0.6em; VERTICAL-ALIGN: = top; TEXT-DECORATION: none; PADDING-TOP: 0px } SPAN.przypis { LINE-HEIGHT: 17px } .disabled { COLOR: gray } .justify { TEXT-ALIGN: justify } #popup_msg { Z-INDEX: 10; BORDER-BOTTOM: black 2px solid; POSITION: absolute; = TEXT-ALIGN: center; BORDER-LEFT: black 2px solid; BACKGROUND-COLOR: = #ffff99; WIDTH: 250px; DISPLAY: none; HEIGHT: 80px; COLOR: #000000; = BORDER-TOP: black 2px solid; BORDER-RIGHT: black 2px solid; PADDING-TOP: = 10px } ------=_NextPart_000_0000_01CC4208.C4925E00--